Sunday, February 26, 2017

Kisah Aleesya dalam Lif PV12



citer pendek je.

tengahari semlm pergi PV12, nak tengok rumah abang. dah siap buat wood flooring, dan pindah perabot. mase nak naik lif, aleesya nak tekan la tingkat 9. since banyak betul nombor, lama jugak la dia nak tekan tu. cari punya cari jumpa dah butang 9.

TAPI... aleesya pergi tekan butang nombor 6!!! instead of butang nombor 9!!!

dahla dekat-dekat kedudukan butang lif tu. butang 9 kat atas butang 6 je pon.

aleesya masih ade masalah nak bezakan 6-9, b-d, q-p. lepas tu nombor 2, 3, 5 dan 7, kadang-kadang dia tulis terbalik, ikut mirror image.

dyslexia kah?

masalahnya kadang-kadang je aleesya buat perangai macam tu, bukannye selalu.

Labels: , , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...