Thursday, November 26, 2015

Ants Steals Whiteheads



ni citer disgusting sket. dah lame dah bende ni berlaku. aku tak citer je. mcm kelakar tp.. aku pk ntah korang leh terime ke tak. :))

biasa bila pakai pore pack kat hidung tu.
ade la yg tetinggal kat hidung.
terpacak kuar dah tp tak lekat kat porepack.
so aku cabut pakai tweezers.
aku cabut 1 whitehead.. saje letak kat meja.

mase tu ade la 2 ekor semut ni dok lalu lalang kat meja aku cari mknn.
salah sekor semut tu laju aje pg angkut bwk lari whitehead tu! :))

aku mcm.. "what just happened???"

semut ni, whitehead pon nak bwk lari ke???
leh buat mkn ke? euwwww..

pestu aku cabut lg 1 whitehead. ade sekor lg semut dok tunggu.

aku pon letak la dekat dia. semut tu, leh plak ragu2, nak amik ke tak.
hahahah.

aku ckp la..
"amik jela. kwn ko dah amik 1".
"takkan ko tanak bwk balik pape".

hahahah. semut tu pon amik la.. angkut bwk balik sarang dia.

ntah kena maki ke tak dgn queen semut.
semut lain bwk balik mknn.
2 semut nih bwk balik whitehead plak.
hmmm...

Labels: , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...