Thursday, June 26, 2014

Slipper Terbalik

ini kisah bbrp minggu yang lalu. lepas balik dari jemput bebudak.
sampai je rumah, aku mcm biasa akan letak slipper aku kat atas dan tepi skali.
kire dah tersusun la. tetibe aleesya dtg susun balik.
dia ckp, "ape ni cheesue... tak susun".

dia kutip slipper aku, pestu susun kat bawah skali dgn slipper2 lain.
tp dia susun tu kan, terbalik. belah kiri dan kanan tu, terbalik. wahahha.

aleesya ni terkenal dgn pakai kasut terbalik.
kiri kanan kasut masih tak dpt nak identify.
tapi yg heran tu, bila dia pakai slipper terbalik skalipon, tade effect langsung.
mcm selesa aje dia pakai kasut/slipper terbalik.

kalo slipper tade belahan (slit), tade masalah sgt la.. sbb masuk muat2 gitu.

tapi... kalo slipper yg jenis ada belah, yg ade tangkai utk kepit kat ibu jari tu..
bila aleesya pakai terbalik, belahan tu bukan kat ibu jari dah.
itupon still aleesya nampak relax aje bila pakai.
tade pon kate rasa sakit kaki ke, tak selesa ke.

aku lukis la yeh.. elok sket ade ilustration.



p.s: balik dari langkawi pon same, aleesya pakai sports shoes terbalik. aku skali tgk pon dah tau, "aii.. aleesya. terbalik lagi?". orang lain tak perasan kalo aku tak tegur. aku jgk la kene tolong dia pakai betul2. payah btol mata yg nampak segala ni. :))

Labels: , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...