Wednesday, July 03, 2013

Ubat Penyembuh Segala Penyakit Mata

Salam & Hi...

Hari ini singgah kedai middle eastern, mak nak beli kurma 1 crate. Tengah mak dok bayar tu, saya dan ayah nampak la 1 banner pasal kopi. Tuan kedai pon promote skali la, dan bagitau kat kiteorg, dia pon tengah minum jugak, sambil letak 1 mug berisi kopi tu atas meja, bukti dia pon tengah minum.

Dia jual per sachet, 1 sachet = RM 5. Mahal jugak. :P

Saya pon sambung bace iklan dalam banner tu dan nampak la sesuatu yang agak lawak. Cuba tengok gambar kat bawah ni. Nampak tak? :P



Tak nampak? Nah saya tunjuk gambar yang zoom terus.



Saya ada tunjuk kat mak dan ayah skali, rugi la kalo saya sorang yang gelak kan? Mak tak gelak pon, mungkin tak paham kot. Ayah aje yang gelak.

Walaupon lawak, ayah saya tetap beli 1 sachet. Saje-saje nak try katenya.

Balik-balik tu terus minum tapi amik separuh jela, since mahal kan. Rugi la kalo minum trus abis 1 sachet. Ayah sorang yang minum, orang lain tak minum pon, sebab kiteorg tak suka kopi.

Bila saya nampak ayah dah abis minum kopi, saya tanpa segan silu pon tanye ...

Me: Daddy dah rase kurang mata duitan dah ke?
Daddy: :>
Me: Hahahah...

Labels: , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...