Tuesday, February 01, 2011

Pet Peeve #3: Sharp Food Pokes Gum While Chewing

^
rajin tak aku lukis? leh masuk under comics tak? wahaha.

Korang penah tak.. tgh dok kunyah2 tu, tetibe mknn korang yg agak tajam bentuknye, terselit kat celah mulut dan gigi korang. lagi dasyat bila mknn tu tercucuk gusi korang. erk.

Alkisahnye, aku mkn Koko Krunch pagi td. Koko Krunch korang tau la kan, rupe dia mcm mane, separa bulat, mcm bulat sabit gitu. kadang2 elok2 cover gigi. bila dah tercover tu.. bhgn bucu koko krunch tercucuk la bhgn gusi. errk. Tu yg kdg2 malas nak beli Koko Krunch. baik beli Cereal lain yg tade bucu2 tajam. tp bebudak suke benar Koko Krunch. so aku sekadar menumpang sajela. :))

p.s: hmm.. rupenye ini bukanlah post aku yg pertama pasal pet peeve, tp post yg ke-3. kene tukar #1 jd #3. :))

Labels: ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...