Monday, January 31, 2011

Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011

Since aku ni mcm tade modal nak tulis ape dlm blog ni, ape kate aku join je contest2 yg ade kat internet ni. at least terisi jgk blog ni kan? :))

kalo aku terlebih rajin, utk Herbalife blog dan Food blog pon aku buat jgk. :))

...

^
click image utk ke blog Hikayat Si Luncai.

...

Nak join kena ikut beberapa yang simple ni :

Buat entri bertajuk : Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011 (done)
Letak Header Hikayat Si Luncai (done)
Jawab soalan ni : Blog korang ringan, ideal atau berat ? (done, refer below)
Tag rakan-rakan blogger korang sesuka hati (done, refer below)
Pastu postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni (done)

Blog-blog yang join segmen ni luncai akan timbang berat di iwebtool
Pemenang akan luncai promote dalam sticky post selama 1 minggu

Tarikh tutup 31 Jan 2011 / 11:59 PM

...

Sape yg tag aku?

Kak Iedamimi - direct link

Blog Korang ringan , ideal @ berat?

aku rase blog How Now Pale Cow ni IDEAL je. tak ringan sgt, tak berat sgt. lgpon sekadar tmpt share citer2 personal yg kelakar dan menarik, comic2 stickdieha (walaupon dah lame tade lukis comic baru), share domino's coupon.. dan pape jela yg aku rase nak luahkan kat sini. :P

Nak tag sape?

semua readers/followers blog ni. :))

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...