Saturday, November 13, 2010

Kisah Elastic Headband



Elastic headband namenye..

Satu-satunya barang yg boleh dikatakan kerap jgk lah aku beli. wahaha. bukan aku nak membazir, tp musykil btol. tiap kali aku beli.. aku akan beli 2 trus. dan tak lame lepas tu mesti hilang diambil org. dr dulu sampai skang mcm tu la selalu. letih jgk aku nak cari balik. td try cari.. tak jumpe. tak lame lepas tu mak aku kasi 1 kat aku. dan mmg itu headband aku. yg dia bg tu, baru je aku beli.. tp 1 lg pasangannya, tak jumpe plak. mane pg tah. hmmm. besenya aku simpan 1 tmpt.. tp seme nye hilang.. uwargh.

headbead aku ni tumbuh kaki ke?? lari dr tuan nye. bende lain tade lak hilang. headband yg asyik hilang. letih aku dok beli tiap kali. kdg2 aku basuh headband aku. aku yg gantung. bila dah siap.. org lain plak yg angkat, mase dok lipat2 skali dgn kain masih ade lg, pestu tetibe hilang. aduhai.. walaupon tak mahal, tp sbb kerap sgt beli... byk jgk la aku spend.

haih. sape baik hati, poskan aku 1 lori headband. kalo ilang jgk tatau la.. T_T

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...