Saturday, October 02, 2010

Pika baca doa, Ryan aminkan

bwh ni aku copy paste email antara aku dgn mieza. :))

...

citer ni layak buat comic ni.. sbb comel.

ok.. aritu aku ade pg Jusco ber-4..
ryan, pika, abg, aku.

dah settle beli brg kat supermarket..
naik atas.. nak beli thermal pot, water dispenser..
sbb rosak.. asyik rosak jek.
ini utk buat susu bebudak kat tingkat atas.
so.. kiteorg kene beli.. mak dok umah jage baby..

bebudak dah start lapar. derang dok dlm troli.
pestu tunjuk la roti la itu la ini la.. seme nak mkn.
roti bahagi 2.. abis!! so mintak bende lain..
yg ade.. honey stars.. yg kotak besar.. :))

memule2 aku malas nak bukak.. sbb takut terabur..
last2 dah lapar sgt kan.. terpaksa la bukak jgk.
aku try2.. taleh.. pffftt.. abg try.. pon taleh jgk..
aku byk kali la try koyak kan. bese mmg gune gunting..
tp sbb tade gunting kene guna la force.
bebudak nmpk betapa tekun tgk aku gigih nak koyakkan.
muke mcm berharap giler la.. :))

aku pon bebel kat derang..
"takkan pandang je.. doa kat Allah, mintak Allah bg kekuatan kat Cheesue sampai boleh bukak honey stars ni.."

lepas aku abih je ayat tu.. 2-2 pakat tadah tgn.. pika bace doa.. ryan aminkan.. :))

pecah perut aku tgk derang... sambil beruasaha tu.. sambil tu aku gelak... sampai merah2 abih muka.. :))

tapi taleh gak.. aku ckp la.. "haih.. korang nye doa tak makbul la". hahahahhaah

sbb dulu aku doa bg kekuatan.. mase aku pg beijing dgn mak. sbb tade sape nak harapkan.. besenye kalo taleh bukak pape, aku pass kat ayah / abg..

mmg amazing sgt, sbb setiap kali nak bukak botol air kat Beijing (kiteorg di supply 1 botol seorg sehari).. mmg boleh bukak. aku yg bukakkan utk mak, utk diri sendiri bukak sendiri la. sampai ke jiran seat sebelah pon pass kat aku, soh aku bukakkan. mcm mane tuh?? padahal aku ni grip tade la kuat mane pon... ikut mase la. kdg2 boleh kdg2 tak.. tp kat beijing maintan boleh sentiasa... ehehe..

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...