Monday, April 12, 2010

Tutup separuh aurat?

Td.. eh bukan td. tengahari semlm.. singgah Giant utk lunch dan beli grocery sket. ternampak la sorang budak kecik ni. dr jauh lg aku nmpk kepelikan budak ni. sbb mmg tak kene gaya la. mule2 aku ingat aku salah pandang. so aku pandang la lg, kot kot aku yg silap. check2, betul la ape aku nampak. walaupon kiut sbb bdn die agak chubby, aku still rase mcm tak kene gaya. hmm.

budak ni umur baya Ryan kot. dlm 1 setgh tahun kot. mmg kontot jek. belah atas elok je, bertudung, baju pon tutup abis. tp aik.. mane suar?? yg ade hanya pampers + suar kecik. bukan suar pendek, tp suar mcm panties aa. uhuk. dahla peha die agak gebu + ketul2. so mata aku dok tumpu kat kaki die yg 2 berketul2 tu... yg terexpose.

mmg aneh aku tgk. aku siap nak snap, tp malang skali laju tul mak die heret anak die masuk kedai. tak sempat nak snap. kalo tak.... dpt tunjuk korang gaya sebenar budak tu.

ni haa.. bwh ni aku dah lukiskan. lawak tak? :))




kate2 aku bila 1st time ternampak budak ni.. "ala kiut nye pakai tud.. *pause*.. eh mane suar??!" :))

Labels: ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...