Thursday, April 01, 2010

Kejadian Cute

note: bwh ni hasil copy paste dr email antara aku dan mieza. :P

semlm ade kejadian cute..

nak dekat2 kul 10 pm, aku nak kuar bilik la tgk Top Host.
tetibe Ryan ni, nak masuk bilik aku plak. siap tarik2 aku..
aku dah tutup pintu dan dok luar. sambil2 buat2 tak nmpk die.
tgn aku siap angkat tinggi, sbb die jenis suke tarik tgn2 aku..
tarik jari la kirenye. tarik giler kuat, leh putus tau jari.
hahahaha. pestu ade grg pisang ptg td, aku mkn la bbrp ketul..
mule2 die mcm nak pisang aku.. so aku bg la sket..

korang tau ape die buat? die nak letak pisang tu balik dlm plastik.
kirenye, nak soh aku stop mkn, spy aku bwk die masuk bilik dan layan die dpn laptop aa :))

mak aku kesiankan die, so soh aku bwk masuk bilik jap.
lgpon Top Host blom start lagi..

bese aku tunjuk yg Boowa and Kwala , tp nnt amik mase lame.
so aku tunjuk gambar mknn yg aku snap selama bbrp tahun ni..
lgpon mmg folder tu dah terbukak. :))

siap buat slide show lg. ryan ape lg.. mmg antu mknn pon..
die pg 'amik' mknn kat screen pestu masuk mulut. konon mkn la tu.
kat screen laptop aku, ade la tinggal.. drool die sket.
siap buat bunyi.. yum yum yum.. :))

sambil aku tunjuk gambar, sambil aku bitau.. ini namenye mknn ape.. ni mknn ape.
so ade gak la unsur2 pembelajaran kat situ. bukan takat cuci mata je tau. :P
bila nmpk die dah puas hati, baru bwk die kuar. dpt tgk Top Host dgn aman :))

p.s: pd mrk2 yg tatau, reason sy nak tgk Top Host, sbb cousin angkat ade masuk. ekeke. yg mane satu? ala.. yg paling kontroversi dlm last episode tu la. yg blom kene eliminate lg. :P

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...