Sunday, January 17, 2010

Telatah Ryan makan fries

as i promised, frequent updates.

rasenye sblm2 ni asyik tade idea nak update, sbb seme bende aku dah citer kat mieza. citernye mmg byk. tp sbb aku dok report kat mieza jek, so last2 aku mcm tade idea nak tulis ape dah.. sbb dah citer kat die. aku ni jenis yg skali dah citer, dah malas nak ulang balik dah. :))

sian... ko plak kene blame. :P

ok.. alkisahnya. ini baru terjd td.. kire hot news la ni.

mkn kat restoran syafiq (aka restoran ros fatimah), kiteorg mkn dinner. ini kire 1st time la.. mkn berlima + ryan. kalo tidak bertiga jek.. parents + aku.

so td, dah order2 mknn seme, orderkan fries utk ryan. sampai fries, die ape lagi, mamam la kan. pas satu satu mkn. mmg bese dah tgk die mkn fries. tp this time, die teringin nak pg dip fries tu kat mayo. ini bekas yg ade divider, sebelah mayo.. dan sebelah lg cili sos. die amik yg mayo la, sbb mak die dah pesan jgn amik yg sos cili. ehehe.

bile dip fries kat mayo, die jilat2 sket.. muke die mengenyek (eh ade ke perkataan mengenyek?). haha. mcm kerutkan muke aa. tatau la masam ke ape.. sampai terkerut tu. die amik lg, hisap2.. pffthh.. main hisap mayo lak. bukan nak mkn trus.

tu je kot nak citer.. :))

...

ini ade bbrp keping gamba utk tatapan 'fans' ryan.. sila click utk zoom!


#1 ~ ryan tgh selongkar beg aku. die jumpe tisu. mmg byk tisu pon dlm beg tu. tauke tissue la katakan.


#2 ~ ni plak mase kat restoran td. sampai2 tu ade kucing bwh meja. Ryan kemain lg excited sbb kucing tu dok tegur2 die. byk kali aku dtg, kucing yg same je ade. aku namekan kucing tu.. "Clorox", sbb warna bulu kucing tu mcm dah kene clorox je. turun kaler die. eheheh.

Labels: , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...