Wednesday, November 18, 2009

Cicakman



aritu nak masak Mee Sedap. seme brg2 kering, kiteorg simpan dlm almari. so bukak la almari nak amik 1 paket Mee Sedap.

mase bukak pintu almari tu.. TETIBE! "plopp" jatuh bende kat atas kepale saya. dgn automatic, saya shake2 kan kepale soh bende tu jatuh. tak lame lepas tu bende tu jatuh ke lantai, lalu bende tu lari ke arah bawah meja. :-s

bende itu adalah CICAK! besar.. dan hitam plak tu. saya leh consider kalo cicak yg jenis coklet.. cantik sket rupenye. nmpk la bersih sket, walau saya tau la tak bersih mane pon.. :P

yg hitam ni bdn die menggerutu sket. euww. bile die landing atas kepale tu, rase berat sangat. cicak gemok kot.. lame gak die hang on tu. saya dok shake2kan kepale.. die tamo lepas. last2 baru jatuh. haihh.. buat saya sakit jantung jek. :))

sib baik mulut saya tak nganga luas time bukak almari tu. kalo masuk dlm mulut, ape la nasib cicak tu agak nye.. :-s

erm.. kalo ikut comic tu.. mmg itula yg berlaku. saya tak terkejut/geli dgn cicak. cume panik kejap sbb die degil dok hang on kemain lagi kat rambut.

lepas dah jatuh tu.. saya sambung buat kejela. ehehe. masak mee sedap, pestu goreng telur. pestu MAKAN! :D

p.s: ini adalah posting ke-4 dlm blog ni yg berkaitan dgn CICAK. penah terpijak, terpegang bangkai, hampir2 masuk dlm makanan, dan skang landing atas kepale. lepas ni ape pulak?


^
SLURP!

Labels: ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...