Wednesday, July 15, 2009

Addicted to Food



Ryan skang, mmg PANTANG tgk mknn. mesti terliur punye. tak kisah la, mknn tu die boleh mkn ke tidak. die NAK jgk. tak kire. kalo tak dpt, die akan merajuk mcm.. - fill in the blanks -. hihi.

kalo Pika tak tido, Pika akan main je kan.. rosakkan brg.. etc. tp kalo Ryan tak tido, keje nye MAKAN saje. makan, minum susu, makan, tido, minum susu, mkn, main sket2, golek2, gelak2, senyum, tido balik. begitula cycle life Ryan. ehehe.

tp yg tak tahan nye, cara die mintak mknn bile kiteorg tgh mkn. die akan pandang, kire signal la dulu. kalo org buat dek je, mule la buat bunyi. die nak jgk ape yg kiteorg mkn.

bayangkan kiteorg mkn nasik die pon nak jgk. so besenye kiteorg kene siap2 mknn utk dia.. spy die tade la terliur nak mkn bende lain. tp kdg2, even die dah telan mknn die, mknn org pon die nak jugak. bile dpt baru puas atie. selagi tak dpt, die akan buat 1 bunyi ni.. sy nak imitate pon payah. tatau la mcm mane nak explain. bunyi hi pitch tp tak bingit sgt, dan tetap kiut la bunyi nye. hihi. bunyi ala2 manja la jgk.

aku tempek ape yg aku tulis kat mieza. aku malas nak tulis balik, recycle jela ayat yg same. hehe.

ryan.. skali lg.. buat aku geram.

td die baru balik dr sentul.
kiteorg dah save 1 cupcake utk die.
dah tau.. die mesti terliur punye.
so aku suap la sket2.

abg aku plak.. bwk epal naik atas.. mkn depan die.
ryan tgk kiri.. nampak abg mkn epal..
kanan.. nampak aku pegang cupcake.
sudahnye.. kejap.. kiri isap epal..
kejap kanan.. telan cupcake aku.. :))
kiri kanan.. kiri kanan..

last2.. nak yg epal.. sbb epal manis.
yg cupcake kering sket.
ayah die plak tak bg.. so lg la die nak.
abg aku mkn laju2 plak. die pon marah la.
start aa bunyi.. haahmpphh haahmpphh..
siap berdiri pegang tengkuk ayah die..
"nak jgkk nk jgkk" ~ aku translatekan.

abg aku tinggalkan sket jek..
tinggal part btg dgn biji tu. hahaha.
so isap la die.. sian.. tp die tgk kecik sgt..
die tak puas. siap berguling.. merajuk tak dpt mkn epal. :))

so aku pon turun la bwh.. buat biskut rusk yg hancur tu.
abg aku turun.. buat susu. so minum susu dulu.
abis susu.. mkn biskut aku buat lak. isk isk.
kuat btol mkn.

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...