Friday, March 27, 2009

Tido Berjemaah


^
Tido secara berjemaah. Hmm.. almost similar sleeping poses.


^
Tido berjemaah dan bergelimpangan.

hmm.. derang ni skang kalo tido, mesti same2. baru aman.

kalo sorang bgn, sorang lg tido... yg dah bangun tu akan kaco yg tgh tido. kecik besar, same je. dua2 akan saling membalas dendam. pika tu mmg bese la kaco ryan tido. skang ni, ryan dah balas balik dah tau! nampak pika tido, die mule la nak gerak dekat2 kat pika, pestu tarik2 rambut la. mcm2 lg.

susu pon bersaing jugak. 2-2 jenis jeles. sorang dpt susu, sorang lg mintak jugak. selalu yg kecik la yg dok mintak bile nampak pika dpt susu. bijak betul. hahaha.

pika ni kureng mkn/minum.. sbb tu kurus je. tp yg kecik tu, mmg kuat minum (time sihat la). kalo ikutkan atie, fries pon die nak mkn jugak. 

tgk aku dok minum air kosong dlm tumbler pon, ryan jeles jugak. nak susu jugak. aduhaii..

nak kene gigit jugak budak kecik ni. baru 6 bulan, tp dah reti nak jeles/demand. pika tu aku paham la, sbb nak almost 2 years old. :P

p.s:
semlm timbang ryan. die dah 8.2 kg !!! baru nak masuk 6 bulan. 8.2 kg dahh!! guhumss!! pika, tak dpt nak timbang. aku takut hancur je digiscale aku tu. die bukan reti diri dediam sesorang. aku dukung pon tak dok diam jugak. kalo timbang pon, dpt error je la. die diam time tido je. akak aku ckp, Pika dlm 8-9 kg gitu. tp mmg nmpk dah susut aa. ntah2 6 kg?

Labels: ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...