Tuesday, February 03, 2009

Saya jumpe mayat...

CICAKK!!!..

... dalam beg.

tak paham la nape asyik ade encounter dgn cicak je bbrp minggu ni. hahaha.

kite ok dgn cicak. tak geli pon. cume mcm terkejut la sket.. ok ok. kite citer dr mule. baru best. gambar pon ade ni.

~~~~~~

kejadian ni berlaku ari Isnin minggu ni. kebiasaannye, setiap ari Isnin.. Kak Linda dtg cuci rumah. gilir2 cuci tingkat atas dan bwh.. since umah kite ni ade 2 tingkat. tak sempat nak cuci 1 rumah 1 hari kan?

so minggu ni cuci tingkat atas. so seme org kene turun bwh la. supaya tak ganggu Kak Linda cuci tuh. :P

kite bwk la turun brg2 kite. laptop, notebook, calculator, cable laptop.. etc. buat keje kat bawah.

dan ade bbrp brg, kite letak dlm beg ni. bag ni mmg jarang nak gune. so tak prasan kewujudan mayat cicak yg dah mereput dlm beg. last week, gune beg hijau. tp minggu ni, tah pesal teringin nak gune beg grey ni plak.

ok ini rupe beg tu. :))


^
rasenye ini beg serai kot. tatau mcm mane boleh ade kat aku. serai tertinggal kat Cyberia kot.


lame jugak nak prasan mayat tu. sbb mase turun, kite mmg dah kuarkan seme brg. tak prasan lak ade mayat cicak. mase tu masih ade di dalam.

bile nak naik, nak simpan la balik brg dlm beg. so intai dlm, beg tu kosong lg.. tp ade something. mcm plastic je. rupe mcm keropok pon ade. wahahhaa.

power mata kite dah naik, so blur2 aa vision. aduhai. hahahaha.

korang tau ape kite buat? 

kite pegi amik bende tu... pegang dan angkat.. dpn mate. observe dekat2. 

"ape bende ni dlm beg kite ni? kite tak masukkan pon bende ni dlm beg kite td. hmm.. ape yek?" bisik ku dlm hati. wahahah.

belek punye belek.. skali tgk mmg nampak mcm ikan bilis tau. :))

pestu tgk.. bebetul.. alamakkKK! skeleton CICAK la!!!

kite trus lepaskan balik dan bende tu jatuh dlm beg. hahaha. kite geli geleman utk bbrp second. hahaha. trus cuci tgn. pestu ckp kat mak. terpegang cicak td. tak prasan. mule la membebel ckp bile la nak siap spek baru ni!!! rabun btol.

trus bwk beg yg berisi mayat/bangkai cicak ke blkg. kat luar rumah.. kite kibas2 kan beg. lalu jatuh la cicak tu.. di tepi longkang.

sape2 yg geli cicak.. sila pejam mata anda. 

wahai kwn2 skalian, Meet Mr./Mrs. Dead Cicak. wahahhaa.

˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅
˅

^
R.I.P +_+

Labels: , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...