Friday, February 27, 2009

Initial Tag

Elo folks..

Got tagged by my buddy Mieza.

The rules:
. Copy to your own note, erase my answers, enter yours and tag twenty people.
. Use the first letter of your name to answer each of the following questions.
. They have to be real nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers.
. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.
. Have fun! Don't forget to post it!


THE LETTER "M"

1. What Is Your Name:
. Madihah binti Mohd Jaaffar

2. Four Letter Word:
. Mole
(a.k.a taik lalat.. hahahhaa :P )

3. A Boy's Name:
. Muhammad Nur Fitriadi
(classmate aku mase Form 1. tak ingat sgt citer nye. tp satu ari tu, die mcm perlukan pensel. kire die ade pen je kot. tak ingat sgt la. rase nye kelas lukisan kot mase tu. aku ni mmg jenis harta stationaries toksah ckp la.. mcm Koperasi aku ni. so aku sedekah la die satu pensel. tp die ckp.. "Dr bg pensel. baik bagi coklet. boleh jugak mkn". haha. esok nye aku bagi die coklet Cloud 9. terus tersenyum simpul die. eh jap. ni die yg secret admirer ke.. aku yg secret admirer die.. hahaha. confuse2. ade la kisah sblm kisah pensel tu. toksah tanye la. aku pon dah lupe.)

4. A Girl's Name:
. Margarita
(nickname aku mase kat GTS English Course.)

5. An Occupation:
. Magician
(oh aku suka sgt kat magic (illussion) yg dibuat oleh Cyril Takayama. sgt cute!! tade aa gruesome mcm Chris Angel. Magic Cyril ni lebih pada mknn2 dan binatang. hohoho.)

6. A Color:
. Maroon
(colour kereta Kelisa aku)

7. Something You'll Wear:
. Michael Kors
(yeah rite.. *roll eyes*)

8. A Food:
. McDonalds!!

9. Something Found In The Bathroom:
. Mouthwash
(fuh. sib baik senang dpt jwpn nye. wahhaa. kdg2 je pakai mouthwash ni)

10. A Place:
. Marrakesh, Morocco
(oh ya.. aku mmg mau pg sini.)

11. A Reason For Being Late:
. Massive traffic jam.
(wow. i'm pretty good at this. haha)

12. Something You'd Shout:
. Merdeka!!!
(normally, i'll shout 'merdeka!' after my last exam paper ends. hihi. and also on Merdeka Day la..)

13. A Movie Title:
. Monster Inc.
(BOO!)

14. Something You Drink:
. Milo
(duhh..)

15. A Musical Group:
. Maroon 5
(one of my favourite bands)

16. An Animal:
. Manatee
(ermm.. ape name dier dlm BM eh? lupe lak)

17. A Street:
. Masjid India Street
(hihihi..)

18. A Type Of Car:
. Mercedes Benz SLR

19. A Title Of Song:
. Man In The Mirror - Michael Jackson


like always.. i don't tag people. so if u wanna do this tag, go ahead and do it. sila2 la buat. jgn segan jgn malu.. buat jek. :P

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...