Tuesday, January 27, 2009

Spring Cleaning (Part III)

continuation of Spring Cleaning (Part II).


Area 9: Wardrobe 1st level



ruang ni, utk isi :
- folder2 utk receipts, bil credit card, bil2 lain.. etc
- bekalan tissue yg byk (nmpk tak 1 pack besar aku beli) >:)
- dlm kotak tu, ade la harta Herbalife dlm tu.

next...


Area 10: Wardrobe 2nd level



ruang ni, utk isi :
- alas tilam, alas bantal, alas bolster, selimut
- kain batik
- telekung sembahyang
- beg Herbalife (dlm ade buku2 HL)
- files penting
- coupons Domino's.. flyers McD.. etc
- my  digital weighing scale with body fat % and water %

dlm BEFORE, sampah sarap pon aku letak dlm tu jugak. nampak tak ade wrapper IKO terselit. simpan pon sbb nak amik gambar utk blog HL under Healthy Snacks. gambar dah amik, tp nape aku tak buang agie eh? takpe2. dah buang pon. :P

next...


Area 11: Wardrobe 3rd level



ruang ni, utk isi :
- t shirt lengan pendek
- t shirt lengan panjang
- seluar tido
- seluar jenjln/keje
- blouse/tops

dlm BEFORE, mmg haru biru sket rupe dier. hahahaha :))
since wardrobe ni ade pintu, so bile tutup tu tade la prasan sgt bersepah kat dlm. :P

next...


Area 12: Wardrobe 4th level



ruang ni, aku dah setkan utk isi :
- towel
- baju kelawar/kaftan
- suar pendek/bermuda (ahaks!)
- jeans/khakis

susun pon ikut ape yg selalu kite gune la. baju kelawar, bese pakai bile dok rumah. so letak la dpn skali. senang nak capai.

~~~~~~~~

setelah 2 hari berhempas pulas kemas bilik.. byk gak bende kene sort out. jumpe byk surat Herbalife yg aku blom bukak. aku mmg suke biar byk2, baru la aku bukak. lgpon isi dlm hanyalah receipt je. so no rush la kan. :P


^
ehehe. ini sebhgn saje. mule2 aku jumpe 20 surat. pestu selongkar tmpt lain, jumpe lg 30. selongkar lg, jumpe lagi 20. 

don't worry, aku dah bukak pon surat2 tu, dan letak elok2 dlm file. :P


^
jeans dan khakis aku yg dah oversize. erm. mmg tak muat dah. kalo aku pakai jugak, aku akan sapu lantai. dan aku nmpk sgt pelik la bile pakai tu. :))

skang hanya 2 suar je yg betul2 muat aku. yg lain, nmpk terlondeh je. pakai belt pon tak help.

aku simpan nak buat ape eh? nak let go? jual? ntah.

syg la plak. bende2 ni ade sentimental value. since aku boleh la nak gatal2, cube try pakai balik. baru la teringat baper byk inches aku dah loss. boleh amik gambar AFTER pakai suar BEFORE. btol tak? mcm dlm iklan2 lose weight tuh.. :))

tp.. ade ke org nak beli? mcm mane aku nak post jeans yg berat ni? boleh ke? tak reti aku jual baju/suar ni. aku reti jual Herbalife je.


^
erm.. tudung2 yg aku dah reject. yg still ok pon, yg belah KIRI. tp aku tak penah pakai pon. mak aku bg kat aku, tp mane la aku reti pakai shawl mcm tu. dah la lembik semcm je.

deretan tudung belah tgh pon, tak penah aku pakai. nape mak aku bg tudung2 mcm tu. aku tak berkenan langsung. :P

deretan tudung paling kanan, yg ni mase skolah2 dulu aku pakai. student lg kan. nmpk dull plak, sbb kosong je. bese pakai dgn baju kurung bunga2, so okla. 

skang aku pakai shirt kosong, takkan tudung pon kosong kan?

ade sape2 nak beli tak? :-s

- THE END -

Labels: ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...