Wednesday, April 18, 2007

Updates

mesti ramai yg tertanye ape la Dieha tgh wat skang kan. aku tgh mengusahakan web e-commerce sambil2 tgh wat freelance. skang ade 3 web kene siapkan. 1 e-commerce, 1 online photo album, lagi 1 web utk koperasi kampung.

ape lagi eh. ermm.. akak aku akan dibedah 30 Apr nih. bukan bedah ape.. tp kene kuarkan anak die la. kene wat caesarian pasal anak die terbalik - 'bridge' breech. jantina anaknye masih tak dpt diconfirm sbb everytime nak scan, budak tu leh main tutup2 plak dgn tgn la.. dgn kaki diela. kang ko kuar nnt aku gigit2 kaki dgn tgn ko. muahaha.

lagi.. kite dah kehilangan 6 kg. dah kurus dah ke. tatau la. sbb tade org komen pon. mummy je ckp muke dah kecik sket.

aku rase nih bukan news tp aku dah pindah balik semule tido kat bilik sendiri. dah hampir 6 thn tak tido bilik sendiri. tade kongsi2 dah dgn akak. mule2 nye nak tido one night je sbb ade tetamu yg dtg. mase tu ipar ade, so tak cukup bilik. so terpakse la kite tido kat bilik sendiri yg cam store tu. tp skang bilik tu makin ari dah makin lawa. sbb ade built-in cabinet. perabot pon dah susun elok2. ehehe. dah jd cam bat cave dah bilik tu. malap jek.

tatau dah nak ckp ape. tu je kot.

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...