Thursday, June 23, 2005

Akhirnye update jugak...

Akhirnye update jugak...

Nie lah keje kite setelah abih blaja kat MMU. cube korang teka.. bakul2 kat bawah nih sebenarnye utk ape? teka la kalo pandai..

kite bab2 kraftangan nih.. mmg suke. lagi2 yg membabitkan penggunaan "hot glue". tah la. rase sronok kot kalo tak sengaje melecur kan jari sendiri. sah dah saiko nih.

nih 1st stage je. bakul2 kene hiaskan dgn gamkan dgn bunge kecik. jumlah yg nak kene buat.. sebyk 600. tp kite dah wat 200. 100 bakul leh disiapkan dlm sehari. actually.. kalo nak diikutkan leh siapkan lebey dr tuh. tp mak kite soh wat slow2 sket. sbb laju sgt.

mak kite target kite hanye leh siapkan 10-20 bakul dlm sehari. eheheh. tula pandang rendah lagi! tgk tuh.. sampai 100 dlm satu ari.

isi dlm bakul nih belom dpt diconfirmkan lagi. masih dlm perbincangan. kalo ikutkan yg common skali pon.. potporri/bunga rampai. tp kalo letak mknn sedap jugak. dodol ker. dodol yg bentuk piramid tu. kan comel. letak 3 ketul dodol dlm bakul tuh. tp tak sure lagi la.


^
tgkla deretan bakul yg tersusun rapi.
ade rupe cam storm troopers Star Wars je.




^
close up bakul2 kecik yg dah siap dihias dgn bunge kecik




^
tah ape nak isi kat dlm eh. korang ade cadangan tak?




^
nih la bunge nyer. kite pilih bunge yg kecik je..
kalo bunge yg besar gedabak tak sesuai!


*********ATTENTION*********
kalo sape2 nak comment atau tulih pape aje yg berkaitan dgn entry blog.. sile la gune comment link kat bwh nih. jgn tulih dlm shoutbox tuh. ok? boleh kan. kalo nak merapu bende lain.. tulih dlm shoutbox.

sekian terime kasih..

Labels:



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...